Ce bine e să râzi…

Martie 19, 2010

… cu poftă. Și ce bine e după ce râzi. Relax total. Nu contează de ce. Nu contează unde, cu cine, cât, cum… toate dimensiunile astea sunt inutile. Contează doar că râzi.
Aseară la Iron City am râs cu și despre Fără zahar. Tare de tot. De ce am râs? Nu mai știu… Poate pentru că băieții știu ce-i ăla umor. Poate pentru că eram în starea potrivită. Am râs atât de tare încât mi-au dat lacrimile la un momentdat. (da, eu eram ăla care se ținea de burtă și se stergea la ochi inainte de „înfundarea closetului”…)
Țineți-o tot așa că e nevoie de voi în lumea asta cu fețe posomorâte, cu priviri plecate mereu în pământ, cu mațe ghiorăind a foame, cu vise urâte despre ziua de mâine. Râsul împotriva glonțului! Ali Luia!
Urmează câteva zile pline…
Azi e concert în Big Mamou. Ovidiu Mihăilescu și prietenii. Detalii pe goagăl.
Mâine seară la Clubul Țăranului, Alina Manole ne invită la ziua ei… muzicală. Un an de la lansarea albumului Luna Pătrată. Din surse sigure am aflat că va fi un adevărat festin muzical (de parcă Alina ar ști să facă altceva decât frumuseți).
La mulți ani, Lună Pătrată și Alină Manole.
Să trăiască… și să lumineze.