Se tot întâmplă lucruri…

Aprilie 3, 2009

Eheeeei… ce saptamână… În ultimele 7 zile s-au întâmplat multe. Voi vorbi de două dintre aceste întâmplări care demonstrează o dată în plus – nu că ar mai fi fost nevoie, că generaţia tânără a folkului de pe la noi face treabă. Bună, aş zice, foarte bună chiar, judecând după cronicile apărute pe tot felul de suporturi… Mai întâi lansarea albumului „Luna pătrată” semnat Alina Manole. N-am apucat, din păcate, să iau parte la acest adevărat spectacol media, aşa cum n-am apucat nici aseară să asist la relansarea de la MŢR… Probabil că Alina ştie că-mi pare rău… eu n-am putut/ştiut să i-o spun.
Aseară am asistat cu emoţie (şi nu sunt vorbe gratuite) la o altă lansare. Cristina si Alexandra Andrieş, reunite într-un singur trup mic, o singură minte sclipitoare, un singur suflet, mare cât eternitatea… O singură persoană care face atâtea… fotografie, poezie, muzică.

Frumos… şi atât. La Hanu cu Tei. Hrană culturală pentru suflete înecate în urbanul violent… ”Every joi, pentru voi!”

Îţi mulţumesc pentru autograf, Cristina. Pentru că m-ai făcut să mă simt mic în faţa ta, pentru că ai plâns de fericire pe scenă, pentru că am trăit preţ de câteva clipe liniştea pe care o emană ceea ce iese din mâinile tale mici. Ca să o citez pe Alina Zaharia… „ziua mea a trecut, dar imi place tare mult fotografia cu oalele de lut…”

Invitaţii de aseara, în ordinea urcării pe scenă: Alina Manole, Alina Zaharia, Subsemnatul, Folk-Fratele MSH şi Folk-Sora Nico, Ştefan Tivodar şi ultimul, dar de multe ori cel dintâi, Teddy. Şi alături de fiecare, mai puţin alături de mine, a cântat şi Cristina… sau o fi fost Alexandra? Cine ştie…
La cât mai multe astfel de seri, dragilor!

În altă ordine de idei, vine weekendul. Unii pleacă să vadă ce e cu marea, alţii pleacă la munte. Eu stau în Bucureşti. Mai jos veţi găsi motivul. Sunt primăvăratico-astenic. Trataţi-mă voi. „Aştept să vină vara să-mi răpună” starea asta de apatie cronică. Aştept să se întâmple ceva… ca un om ce sunt – ce-i drept fără şobolani…

PS: Mâine seară, ora 21:30, tot la Hanu cu Tei, concert Ză Duff şi Sonatic (Timişoara). Care mai staţi prin Bucureşti, să veniţi.
Vive la France!
Santé, Fraternité!
Allez les Bleus!
Hai Romania! Vă aşteaptă un meci greu cu Insulele Feroe…
Pam-Pam!

6 răspunsuri to “Se tot întâmplă lucruri…”

  1. Ella Says:

    Păi bine (că) ai revenit, n-ai mai scris de mult, văd că ai fost ocupat. Foarte frumos şi la mai multe astfel de evenimente şi emoţii. A, şi trece ea şi astenia asta de primăvară… Concertele-s un remediu bun 🙂

  2. Oana Says:

    dragos…bravo. that’s all that i can say! si astenia trece.

  3. Criss Says:

    Frumos a fost, am plecat cu sufletul plin. 🙂

  4. crisa Says:

    ma tot uit pe blogul tau si nu a mai aparut nimik nou… vreau sa va amintesc k nu mai sunt 50 de zile pana de 1 mai, nu mai sunt atatea beri de baut :-), tigari de fumat, mai putine plimbri cu ratb-ul, metroul si tot asa. Au mai ramas doar 3 zile sau dc e sa zic chiar 2 A.M.R 2 SPER VAMA… NE vedem acolo…si sper dragos sa mai scrii.. si sper sa ne vedem miercuri….


Lasă un răspuns

